Werkwijze

Mijn werkwijze bij het maken van je brief en cv is als volgt:

  1. Ik analyseer de vacature, waarvoor ik de website van het bedrijf of de instelling bezoek, als ook diverse social media.
  2. Ik analyseer je eigen informatie, met name je cv en eventueel social media zoals Linkedin.
  3. Daarna match ik deze informatie zoveel mogelijk met hetgeen in de vacature gevraagd wordt.
  4. Dit resulteert in een persoonlijke brief, op de vacature toegesneden met als je dat wilt een bijpassend cv.
  5. Ik streef ernaar de brief en/of het cv binnen 5 werkdagen af te hebben.

Belangrijk hierbij is dat ik zoveel mogelijk informatie krijg over jezelf. Daarvoor heb ik een aantal dingen nodig:

  • De vacature zelf of waar ik hem kan vinden op internet.
  • Waar je hem hebt gevonden.
  • Een zo actueel mogelijk cv.
  • Zo veel mogelijk aanvullende informatie:
    • Ken je mensen die bij het bedrijf of de instelling werken en heb je die gesproken over de functie? Belangrijk: Mag je hun naam noemen in de brief?
    • Heb je zelf al gebeld met het bedrijf en zo ja, met wie en wanneer? Waarover ging het gesprek?

Als ik tijdens het maken van de brief en/of cv nog aanvullende vragen heb, zal ik deze via de mail stellen. Hoe meer informatie ik heb, hoe persoonlijker ik de brief kan maken.

Wil je je meteen aanmelden, klik dan hier.